Senior Internal Auditor


Descriere
  • Asistă Managerul de Audit intern la elaborarea proiectelor, planurilor de audit intern in functie de analiza si evaluarea riscurilor societatii, modificarile organizatorice sau legislative  care pot schimba gradul de semnificatie a auditarii anumitor operatiuni si activitati;
  • Participa la executia auditurilor (financiare, operationale, de conformitate) si a revizuirilor interne in conformitate cu planul anual de audit intern, precum si cu planificarea individuala a fiecarei misiuni in parte;
  • Participa la elaborarea de rapoarte pentru proiectele de audit intern finalizate. Asista Managerul de Audit Intern la elaborarea de propuneri, de recomandari pentru management;
  • Mentine o comunicare foarte buna si eficienta atat cu Managerul de Audit Intern, cat si personalul entitatilor auditare cu care interactioneaza;
  • Participa la monitorizarea aplicarii si eficientei masurilor corective intreprinse de unitatile auditare in scopul corectarii deficientelor si implementarii recomandarilor mentionate in rapoartele de audit si participa la intocmirea rapoartelor necesare pentru informarea corespunzatoare a managementului si a Departamentului de Audit Intern la nivel de grup;
  • Participa la analiza riscurilor controalelor interne, avand acces neingradit la date contabile, cat si din activitatile operationale ale societatii, cu obligatia pastrarii confidentialitatii acestora;
  • Foloseste tehnici de audit adecvate pentru a evalua/masura tranzactiile analizate si a obtine informatiile necesare;
  • Foloseste programe de analiza a bazelor de date asltfel incat sa obtina rezultate concludente care pot evidentia potentiale riscuri sau deficiente;
  • Colaboreaza si asista auditorii externi astfel incat sa se asigure acoperirea adecvata a ariilor de audit, evitarea dublarii muncii de audit si utilizarea reciproca a muncii fiecaruia la nivel maxim posibil avand  ca scop reducerea e costuri aferente auditului extern.
Cerințe
  • Studii superioare (Contabilitate, Finanțe sau Economie);
  • 2-4 ani experiență de lucru într-un mediu de lucru Big 4 sau în departamentul de Audit Intern de la o companie recunoscută internațional;
  • De preferar certificare ACCA, Auditor intern, Autoevaluare de control, Auditor sisteme informaționale, CAFR;
  • Foarte bune abilități Microsoft Office, abilități excelente de Excel și instrumente de Data Analytics;
  • Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (vorbit și scris);
  • Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic, în ritm rapid, cu termene limită strânse, capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual, dinamic, organizat, ambițios, atent la detalii, persoană orientată spre obiective.

Contactează-ne: hr-recrutare@smithfield.ro! 

Acord de confidențialitate

*Prin transmiterea CV-ului dvs. pentru această poziție sunteți de acord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare în cadrul companiei Smithfield România.