Mai multe detalii despre Programul Anti-COVID-19 Smithfield România

IT Helpdesk Specialist


Descriere
  • Este primul contact la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;
  • Raportează problemele către level 2 suport, inclusiv face recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente, și dacă este nevoie către furnizori externi;
  • Instalarea, configurarea și depănarea hardware și software;
  • Gestionarea utilizatorilor la nivel de aplicații, file share, Office 365 și Active Directory;
  • Înregistrează și prioritizează task-urile în sistemul de ticketing în funcție de complexitate și impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail.
Cerințe
  • Studii medii/ superioare de specialitate;
  • Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;
  • Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;
  • Cunoștințe de bază a protocoalelor de rețea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT;
  • Cunoștinte minime de Active Directory;
  • Bune cunoștinte de limba engleză;
  • Abilități de comunicare și spirit de echipă.

Contactează-ne: hr-recrutare@smithfield.ro! 

Beneficii
  • Pachet salarial competitiv;
  • Tichete de masă;
  • O masă de prânz/zi, asigurată de companie;
  • Tichete cadou de sărbători;
  • Transport asigurat;
  • Servicii medicale;
  • Servicii sportive;
  • Pachet de carne COMTIM de Craciun.
Acord de confidențialitate

*Prin transmiterea CV-ului dvs. pentru această poziție sunteți de acord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare în cadrul companiei Smithfield România.