Noutati

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

SC SMITHFIELD PROD SRL anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului  de mediu pentru proiectul  “Extindere spalatorie auto existenta si construire spalatorie auto pentru autovehicule destinate activitatii interne si construire rampa descarcare cantar”, propus a fi amplasat la punctul de lucru – ABATORUL FREIDORF din Timisoara, str Polona nr 4, identificat prin CF nr. 409931 si nr Top 409931,  jud Timis.

Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Timis, localitatea Timisoara, str. Liviu Rebreanu nr. 18-18 A si la SC SMITHFIELD PROD SRL cu sediul in Timisoara, str Polona nr. 4, jud. Timis, in zilele de luni- joi  intre orele  800 – 1630 si vineri intre orele  800 – 1400.

Observatile publicului se primesc zilnic la sediul APM Timis.”

ANUNT PUBLIC

“SC SMITHFIELD PROD SRL  va invita sa participati in data de 17 august 2017 la ora 15.00 la sediul din Timisoara, str. Polona, nr. 4, la sedinta de dezbatere publica a documentelor de sustinere a solicitarii pentru obtinerea autorizatiei integrate de mediu pentru SC SMITHFIELD PROD SRL – punct de lucru ABATORUL FREIDORF din Timisoara, str. Polona, nr. 4, jud. Timis in scopul desfasurarii activitatii provazute in Anexa 1 la Legea nr 278/2013 privind emisiile industriale, la punctul :

6.4.a “Abatoare cu o capacitate de procesare a carcaselor de animale mai mare de 50 tone/zi” .

Informatiile privind potentialul impact asupra mediului al proiectului propus pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Timis, Bv. Liviu Rebreanu, nr. 18- 18A, tel. 0256/491795, fax. 0256/201005.

Observatiile publicului formulate in scris se primesc zilnic, la secretariatul Agentiei pentru Protectia Mediului Timis, Bv. Liviu Rereanu, nr. 18-18A, jud. Timis, pana la data audierii publice . “

 

Grupul Smithfield România in topul celor mai mari crescatori de porci din Romania

 

Smithfield Foods a primit Premiul de Excelență în domeniul durabilității

 

Smithfield Romania sustine actiunea de creare a celei mai mari picturi murale, pe o instituţie publică, din România 

 

Grupul Smithfield Romania in fruntea topului de productie suine

Smithfield Romania sustine inovatia

Smithfield Romania a fost unul dintre sponsorii prinipali ai evenimentului “Salonul de Inventii si Inovatii ,,Traian Vuia” din Timisoara”, editia 2017, organizat de catre Asociatia Societatea Inventatorilor din Banat. La acest salon au fost prezente proiecte de inventica si inovare cu aplicabilitate in aria noastra de activitate – de la utilaje pentru agicultura pana echipamente care  ajuta la eficientizarea productiei. Evenimentul a avut loc la Casa Tineretului din Timisoara, pe perioada 7-9 iunie, si a beneficiat de prezenta a 150 de oameni.

Sprijinirea inovarii si inventicii in zona de Vest a Tarii de catre compania noastra a fost rasplatita cu o diploma de excelenta pentru promovarea si sustinerea inventicii.

Diploma Salonul de Invetii si Inovatii

 

Smithfield Romania prezenta la expozitia Banat Agralim 2017

Smithfield Romania a fost prezenta la expozitia ,,Banat Agralim” editia 2017, in perioada 26-28 mai.  Evenimentul este organizat de USAMVB ,,Regele Mihai I al Romaniei” din Timisoara in colaborare cu CCIAT. La acest expozitie Smithfield Romania a fost prezenta cu un stand expozitional unde s-au comercializat produsele COMTIM din gama ,,Bun de gatit”. In zona expozitionala au fost prezentate 6 exemplare de animale. Au fost prezenti furnizori de utilaje si echipamente, agricultori, reprezentati ai mediului academic si profestionesti din domeniile Agricultura; Industrie Alimentara; Horticultura si Silvicultura; Cercetare, Inovare, si Finantare si Cresterea animalelor.

 

 Smithfield Romania in topul celor mai mari angajatori din industria carnii 

 

Cei mai mari 30 de producători de carne deţin peste 80% din exporturi

Cel mai mare exportator din domeniu a fost anul trecut Smithfield Prod, unul dintre cei mai mari producători de carne de porc din România, o companie care aparţine grupului cu acţionariat chinez WH Group.

Smithfield creşte peste un milion de porci în 52 de ferme din judeţele Timiş şi Arad şi deţine propriul abator. În 2015 exporturile de carne de porc depăşeau 20% din tota­lul vânzărilor Smithfield, potrivit reprezentanţilor companiei.

 

Participare la Expo „Banat Agralim”

Smithfield România a participat, în perioada 27 – 29 mai 2016, la EXPO BANAT AGRALIM, expoziţie de profil organizată de către Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului “Regele Mihai I al României” din Timişoara, în colaborare cu Consiliul Județean Timiş și cu sprijinul unor asociaţii profesionale de profil.Tematica expoziției “Banat Agralim” a fost variată, cuprinzând domenii precum agricultură, industrie alimentară şi ambalaje, creşterea animalelor, cercetare, extensie universitară, finanțare, cinegetică produse tradiționale, produse ecologice.
Smithfield Ferme a participat, în cadrul EXPO BANAT AGRALIM, cu 5 animale pentru expoziția de animale.
 

Smithfield Romania sprijina evenimentul Cheile Nerei Mountainbike & Trail Run 2016

Deoarece proiectele care încurajează activitățile în aer liber se numără printre preferatele voluntarilor Smithfield România, compania noastră susține organizarea Cheile Nerei Mountainbike & Trail Run 2016, un eveniment caritabil prin care se încurajează un stil de viață sănătos și se promovează Parcul Național Cheile Nerei.
 
Astfel, în week end-ul 11-12 iunie 2016, în Parcul Național Cheile Nerei, va avea loc ediția a 3-a a acestui concurs de biciclete și concurs de alergare montană, urmate de un concert. Caracterul unic al Cheile Nerei Mountainbike & Trail Run 2016 este acela că întreaga sumă colectată în urma evenimentului va fi direcționată Spitalului Louis Țurcanu din Timișoara, pentru dotarea cu aparatura specifică.
Mai multe detalii: http://www.sascabike.ro/Despre Cheile Nerei Mountainbike & Trail Run Race – Ideea competiției a apărut din dorința de a promova turismul în această zonă cu adevărat deosebită, precum și pentru a ajuta o cauză nobilă și anume dotarea cu aparatură medicală a unui spital pentru copii. Astfel, în urma concursurilor din primii doi ani s-a contribuit cu peste 21.000 RON la achiziția a 6 aparate medicale profesionale în valoare totală de 45.000 RON, echipamente ce se află acum în uzul spitalului Louis Țurcanu.Despre aria protejată Cheile Nerei – Beusnița, jud. Caraș-Severin. Parcul National se bucură de o extraordinară bogăție floristică, un peisaj de o diversitate și unicitate aparte, precum și de starea de sălbăticie păstrată datorită accesului dificil în zonă. Printre atracțiile turistice principale se numără Lacul Ochiul Beiului, Cascada Beușniței, Cascada Susara și Lacul Dracului (fenomen carstic unic în țara noastră). 
 
Competitia Romanian CSR Awards, editia 2016
 
 

Implicarea în proiectele din comunitate a Smithfield România a fost recunoscută și în 2016, la Gala Premiilor CSR din România- cea de-a patra ediție

 
”Smithfield Friends”/ „Prieteni Smithfield”, cea mai tânără inițiativă de implicare socială a Smithfield România, a obținut recent recunoastere națională în cadrul Premiilor CSR din România 2016, cea de-a patra ediție, care a avut loc în data de 6 aprilie.
Proiectul nostru, care încurajează voluntariatul în rândul colegilor și își propune să contribuie la crearea unei culturi organizaționale care să evidențieze implicarea personală în proiecte sociale, a fost nominalizat printre câștigători în cadrul secțiunii „Campanii interne de CSR”.
Criteriile de jurizare au fost: relevanța proiectului, numărul țintă de beneficiari și participanți voluntari, buget, rentabilitatea rezultatelor proiectului și a impactului pe termen lung a programului. 
 
 
Festivitate de decernare a premiilor pentru excelenţă în afaceri
 
 

Laureați în Topul Firmelor

Sistemul Camerelor de comerț premiază anual acele companii care s-au distins de-a lungul unui an prin performanţa economică, spirit antreprenorial, curajul de a inova şi de a investi în inovare și prin comportamentul etic în afaceri.
TOPUL FIRMELOR DIN JUDEŢUL TIMIS este organizat de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş. Cea de-a XXII-a ediţie a Topului Firmelor din Judeţul Timiş este o manifestare devenită tradiţională pentru cea mai dinamică şi puternică comunitate de afaceri a ţării, cea din vest.
Pentru activitatea aferentă anului 2015 SMITHFIELD PROD și SMITHFIELD FERME s-au clasat pe locuri fruntașe în randul laureaților TOPULUI FIRMELOR DIN JUDEŢUL TIMIŞ, eveniment festiv organizat de către Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş în data de 30 octombrie;
 SMITHFIELD PROD SRL,  locul 1, în categoria “Întreprinderi mari”, domeniul “INDUSTRIE”, grupa de activitate “Producţia, prelucrarea şi conservarea cărnii şi a produselor din carne
 SMITHFIELD FERME SRL, locul 1, în categoria “Întreprinderi foarte mari”, domeniul “AGRICULTURĂ, SILVICULTURĂ, PESCUIT”, grupa de activitate “Creşterea animalelor”
 SMITHFIELD FERME SRL, distinctia de Excelenta pentru rezultate economice deosebite și clasarea pe pozițiile 1-3 ale Topului Firmelor din judetul Timiș în ultimii 4 ani.
 Camera de Comerţ şi Industrie a României organizează Topul Naţional al Firmelor din România, un clasament al companiilor care se supune rigorilor legii şi unei metodologii complexe, implementate unitar de Sistemul Camerelor de Comerţ şi Industrie din ţara noastră.
Gala Topului Naţional al Firmelor 2015, a avut loc în data de 05 noiembrie, la Complexul Expoziţional Romexpo, in prezenta oficialităţilor administraţiei publice locale şi centrale, reprezentanţilor Sistemului Cameral din România, şi ai mediului de afaceri. Decernarea premiilor a fost organizată în cadrul unei gale festive însoţită de momente artistice.
 Rezultatele economice obţinute în cursul anului 2014, ne-au clasat în rândul celor mai performante companii din Topul Naţional al Firmelor din România, ediţia a XXII-a, 2015
SMITHFIELD PROD SRL,  locul 1, în categoria “Întreprinderi mari”, domeniul “INDUSTRIE”, grupa de activitate “Producţia, prelucrarea şi conservarea cărnii şi a produselor din carne
 SMITHFIELD FERME SRL, locul 1, în categoria “Întreprinderi foarte mari”, domeniul “AGRICULTURĂ, SILVICULTURĂ, PESCUIT”, grupa de activitate “Creşterea animalelor”
 
 
 Competiția Romanian CSR Awards, editia 2015

Proiectele care sustin protectia mediului, inițiate de Smithfield România, aduc un nou premiu!

Grija față de mediu și implicarea consecventă în acțiunile de ecologizare a zonelor învecinate au primit o nouă recunoaștere națională în cadrul programului național Romanian CSR Awards,ediția 2015.Proiectul Smithfield Ferme „Adoptă un râu”- Acțiune de ecologizare a zonei protejate Lunca Mureșului”, acțiune desfășurată împreună cu elevii claselor V-VIII ai Scolii Gimnaziale Sanpetru Mare, jud Timis, a fost desemnat printre proiectele câștigătoare în cadrul secțiunii de mediu, la nivel national.Mai multe detalii despre competiție, dar și imagini sugestive din cadrul galei de decernare a premiilor puteți găsi accesând următorul link: http://csrawards.ro/despre
 

Zf.ro - ZF Who’s who in business România. Astăzi, Bogdan Mihail, preşedintele Smithfield România

Zf.roSmithfield România a contractat o linie de finanţare de 193 milioane lei la UniCredit Ţiriac Bank

Mediafax.ro - Smithfield Romania a obţinut un împrumut de 60 milioane de dolari de la IFC

Magazinulprogresiv.roSmithfield România poate exporta carne de porc în China

Profit.roSmithfield România a livrat în septembrie primele cantități de carne de porc către China

Romaniajournal.roEXCLUSIVE: Smithfield Ferme plan to keep domestic market as main outlet

Ziuadevest.roTop 20 de companii din Banat

 
Decembrie 2014

Voluntariatul, o valoare a echipei Smithfield România – Campania „Un Gând Bun de Sărbători!”

Pentru al patrulea an consecutiv, ințiativa venită din partea colegilor noștri, pentru a oferi sprijinul celor care au nevoie de noi și acum, în prag de sărbătoare, este o nouă confirmare a faptului că voluntariatul a devenit parte din preocupările noastre zilnice!La finalul acestui an, în perioada 16-19 decembrie, voluntarii Smithfield România au vizitat beneficiarii Direcției de Protecție a Copilului Timis, dar si Centrul de copii Bocsig și centrul pentru copii Ineu, jud. Arad, unde peste 80 de copii, cu vârste cuprinse între 5-14 ani, au primit cu emoție vizita echipei Smithfield.Voluntarii Smithfield Romania au contribuit personal, cu cadouri adecvate vârstei (jucării / haine / produse alimentare neperisabile), iar compania a oferit produse din carne marca Comtim, pentru o masă de Crăciun îmbelșugată! 
 

Fabrica de nutrețuri Vinga, un model pentru toți

 

Local Investment Guide: Why Timisoara?

 
Noiembrie 2014

Trofeul „Model de business pentru România” –o nouă distincție Smithfield România

Palmaresul de distincții care evidențiază rezultatele deosebite obținute de către Smithfield România pe domeniul nostru de activitate a fost completat în cadrul Seminarului Integrat IndustriaCarnii.ro, prin obținerea Trofeului „Model de business pentru România”.Această distincție se acordă, așa cum apreciază organizatorii, în semn de recunoaștere pentru „contribuția adusă la dezvoltarea sectorului agro-alimentar din România, pentru promovarea calității produselor românești și pentru rezultatele deosebite obținute pe piața internă și externă, a companiilor care reprezintă un model de urmat pentru toate sectoarele economiei românești”.Felicitările pentru Trofeul „Model de business pentru România” sunt adresate tuturor colegilor Smithfield România!Noiembrie 2014
 

Smithfield produce peste 30% din carcasele de porc clasificate din Romania

 

Revista interna “Mozaic Smithfield Romania” a obtinut diploma de excelenta in cadrul competitiei nationale “PR Awards 2014”

Revista noastra preferata “Mozaic Smithfield Romania” a obtinut, la finalul lunii noiembrie 2014, recunoastere nationala pentru creativitate, inovatie si impact, prin obtinerea unui prestigios premiu, in cadrul competitiei de proiecte Romanian PR Awards (www.prawards.ro), ajunsa la editia a XII-a.Diploma de excelenta, oferita in cadrul Galei de premiere, a fost oferita de catre un juriu internaţional de top, care a reunit competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Elveţia, si alte tari ale UE. 
 

Smithfield Romania livreaza 17% din productia de carne de porc in UE

 

August 2014

Anunt public

Smithfield Romania ia in considerare restructurarea creditelor sale pentru a sprijini optimizarea structurii de capital. Se prevede ca IFC (Corporaţia Financiară Internaţională) să sprijine acest program. IFC a analizat situatia de mediu şi sociala asociata investiţiei în cauză şi, ca urmare a evaluarii efectuate, a pregătit un Sumar al Analizei Sociale şi de Mediu (ESRS) şi Planul de Acţiune Socială şi de Mediu (ESAP). Documentele (ESRS şi ESAP) sunt disponibile pentru consultare publică şi comentarii pe acest site începând cu data de 5 August 2014 până la data de 5 Septembrie 2014.
 
Sumar al Analizei Sociale şi de Mediu (ESRS)
Planul de Acţiune Socială şi de Mediu (ESAP).
 
Aprilie 2014

Smithfield Romania, castigator in competitia Romanian CSR Awards

Eforturile constante si munca sustinuta in implementarea proiectului Smithfield Romania – P.O.R.C. primesc acum, la aproape doi ani de la lansarea proiectului, o bine meritata recunoastere in cadrul competitiei nationale Romanian CSR Awards – editia 2014. Juriul competitiei, format din specialisti si consultanti in domeniul sustenabilitatii – dezvoltarii durabile, CSR sau experti cu experienta in dezvoltarea proiectelor care vizeaza organizatiile non-guvernamentale, au oferit apreciere proiectul Smithfield Romania P.O.R.C prin oferirea unuia dintre locurile fruntase! La nivel national, proiectul Smihfield Romania P.O.R.C a fost desemnat unul dintre castigatorii categoriei “Angajati”.Felicitari echipelor departamentelor sanatate si securitate in munca Smithfield Ferme si Smithfield Prod!Mai multe detalii despre Gala de decernarea a premiilor Romanian CSR Awards precum si imagini de la decernarea premiilor, in cadrul galei festive, puteti vizualiza accesand: http://csrawards.ro/foto-2014/***Despre Competitia “Romanian CSR Awards – editia 2014”Competitia aduce in prim – planul opiniei publice si pune in valoare proiectele, produsele si campaniile de CSR ale companiilor din România implementate pe parcursul anului 2013. Sunt recunoscute public acele proiecte care au dus la imbunatatirea si chiar schimbarea in bine, pe termen lung, a calitatii vietii angajatilor, clientilor si comunitatilor din Romania. Evenimentul isi propune sa aduca un plus de vizibilitate celor mai bune actiuni de CSR, contribuind astfel la o mai buna cunoastere a domeniului Responsabilitatii Sociale in Romania si a companiilor responsabile din Romania.In cadrul editiei Romanian CSR Awards 2013, Smithfield Romania a primit locul III pentru proiectul “Din nou la scoala”, in cadrul categoriei “Educatie”.Despre programul Smithfield Romania P.O.R.C.P.O.R.C. – Acronimul numelui proiectului, specific pe obiectul nostru de activitate, identifica de altfel si scopurile urmarite de catre acesta: Prevenirea, Observarea, Raportarea si Corectarea riscurilor identificate in aria de desfasurare a activitatii companiei, in conditii optime pentru toti angajatii nostri. Implicarea angajatilor in problematica securitatii si sanatatii ocupationale este la nivel de Smithfield Romania parte din preocuparile noastre zilnice fiind cuantificata printr-un indicator de performanta, care are in vedere, pe termen lung, controlarea, reducerea si minimizarea riscurilor, prin implicarea angajatilor. 
 
Decembrie 2013

Programul Hrana pentru Suflete

Fundaţia „Pentru Voi” şi Smithfield România marchează astazi 4 ani de colaborare în beneficiul persoanelor cu dizabilităţi intelectuale prin organizarea unui prânz la cantina Fundaţiei, vineri, 20 decembrie 2013.

Acţiunea face parte din programul „Hrană pentru suflete” initiat de catre Smithfiled România in primăvara 2009, un program de responsabilitate sociala prin intermediul caruia, in colaborare cu organizaţiile partenere, produsele de carne Comtim, oferite de catre Smithfield ajung la persoanele aflate in situatii de risc social, fie sub forma unei mese calde – în cazul cantinelor sociale, centrelor de zi, spitalelor sau caselor de copii, fie sub formă de pachete – în cazul ONG-urilor care nu beneficiază de cantină proprie.

“Fundaţia „Pentru Voi” oferă zilnic mic dejun şi prânz pentru 130 persoane cu dizabilităţi intelectuale care frecventează cele 3 centre de zi, iar sprijinul oferit de catre Smithfield Romania a fost, din nou, foarte binevenit. În numele beneficiarilor noştri, vă mulţumim!” a declarat Laila Onu, director executiv, Fundaţia „Pentru Voi”.

Prânzul din ziua de Ignat va fi pregătit pe baza produselor proaspete din carne de porc, marca Comtim, oferite de catre Smithfield Romania. Voluntarii Smithfield si beneficiari ai fundatiei, vor avea ocazia de a petrece o zi impreuna, vor pregati pranzul alaturi de echipa cantinei – un bucătar şi două ajutoare de bucătar, tineri cu dizabilităţi intelectuale – şi se vor implica în toate etapele, de la pregătirea şi gătirea produselor până la aranjarea mesei şi servire.

„Smithfield România, prin intermediul organizatiilor partenere, a oferit în ultimii 4 ani peste 40.000 de kg de carne de porc , echivalentul a 200 000 mese servit,e celor care au nevoie de sprijinul nostru, in Timisoara si in zona Banat. Este o datorie de onoare sa spijinim organizatiile care prin munca sustinuta contribuie la imbunatatirea calitatii vietii persoanelor aflate in situatii de risc social sau cu nevoi speciale ”, a declarat dl Bogdan Mihail, Presedinte Smithfield Romania.

Şi pentru că este luna cadourilor, compania a oferit de asemenea, pachete cu produse din carne pentru toti beneficiarii locuinţelor protejate „Pentru Voi”: DINA, DORA, Laura, Respiro, Cristian şi Ovidiu.

Decembrie 2013

Campania “Un gand bun, de sarbatori” – editia a treia

Echipa de voluntari Smithfield a vizitat cu bucurie luni, 23 decembrie, cei 14 copii aflati in casa de tip familial Bocsig, judetul Arad.

Copiii, cu varste cuprinse intre 5-14 ani, au primit, din partea companiei Smithfield si prin contributiile generoase ale colegilor, cadouri ce le-au adus zambetul pe buze: jocuri, fructe, hainute, dulciuri si produse alimentare.

 

 Timisoara, campioana la responsabilitate sociala fata de persoanele cu dizabilitati intelectuale

 
Noiembrie 2013

Locul I la categoria INDUSTRIE: Productia, prelucrarea si conservarea carnii si a produselor din carne

Topul Naţional al Firmelor – cel mai prestigios clasament in randul companiilor din Romania, realizat anual de catre Camerelede Comerţ şi Industrie din Romania, locale si nationale, a acordat Smithfield Prod, pentru activitatea depusa in 2012 Locul I la categoria INDUSTRIE: Productia, prelucrarea si conservarea carnii si a produselor din carne

Martie 2013

Competitia “Romanian Corporate Social Responsibility Awards”, Locul II, categoria Educatie

Proiectul Smithfield “Din nou la scoala” a fost apreciat la nivel national pentru imbunatatirea si chiar schimbarea in bine, pe termen lung, a calitatii vietii elevilor din comunitatile rurale si a fost recompensat cu locul II la categoria Educatie, in cadrul competitiei nationale CSR AWARDS 2013

 

Cum arată astăzi ferma Smithfield, fostul Comtim, unde acum 15 ani porcii se mâncau între ei

 

Competitii in cadrul grupului Smithfield Foods

Smithfield Prod a primit in fiecare an distinctii de recunoaștere în cadrul grupului, pentru proiectele de sustenabilitate, protecția mediului, respectiv management al siguranței la locul de muncă, apreciate drept exemplu de bună practică și inspiraționale pentru toate companiile Smithfield!

2013: Premiul pentru Excelență în domeniul Sănătate și Securitate în Muncă “Better Together” – castigator: d-na Simona Surugiu, Smithfield Prod – Premiul Internațional pentru Sănătate și Securitate în Muncă
2013: Premiul de Excelență în Protejarea Mediului Înconjurător “Breaking From The Pack” – castigator, d-na Mihaela Rad, Smithfield Prod
2012: Smithfield Foods Environmental Awards, categoria: Conservrea resurselor – Reducerea deşeurilor

• Premiul I — Smithfield Prod, Mihaela Rad şi Lilioara Stredie

• Menţiune de onoare, colectiva, pentru implementarea cu success a ISO 14001 S.C. Smithfield Ferme S.R.L.; S.C. Smithfield Prod S.R.L., S.C. Agroalim Distribution S.R.L., S.C. Frigorifer S.A

Certificare pentru implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OHSAS 18 001:2007

In luna octombrie a avut loc la Smithfield Prod auditul de certificare pentru sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale efectuat de catre TUV AUSTRIA CERT, care a vizat certificarea  implementarii unui sistem de management SSO aliniat la standarde internationale, care sa asigure conformitatea legata de legislatia specifica.

Implementarea si certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, reprezinta garantia ca organizatia noastra, functioneaza respectand cele mai bune practici de management, alaturandu-se  certificarilor obtinute  anterior de catre compania noastra, conform standardelor ISO 22000:2005, ISO 14001:2004, IFS-V.5/2007 si intregind astfel  efortul echipei de aliniere la standarde recunoscute international.

Dintre beneficiile implementarii unui sistem de management al SSO amintim conferirea unui cadru bine organizat pentru administrarea provocarilor legate de securitate si sanatate in munca.

In urma auditului Smithfield Prod a obtinut recent certificarea conform OHSAS 18001: 2007 iar odata cu aceasta si o mai buna masurare a performantei in domeniul securitatii si sanatatii la locul de munca.

Timişoara, 14 noiembrie 2012

Dana Brindescu Iovanov, noul Director General al Smithfield Prod

- Începând de astazi, Dana Brindescu Iovanov a fost desemnată Director General al companiei Smithfield Prod, parte a grupului de firme Smithfield Romania. În această calitate, ea va raporta direct preşedintelui Smithfield Romania, Bogdan Mihail.
Dana Brindescu Iovanov s-a alăturat Smithfield Prod în August 2005, in calitate de Controlor Financiar, implementând cu succes proceduri de raportare internă în cadrul departamentului financiar. A preluat treptat mai multe responsabilitati in cadrul companiei, fiind promovata in functia de Director Financiar in anul 2006.
Dana s-a implicat activ şi în sprijinirea operatională a subsidiarei de distribuţie a grupului Smithfield România – compania Agroalim Distribution si a Frigorifer Tulcea.
Ca parte a echipei de management a Smithfield Prod, Dana Brindescu Iovanov a aprofundat aspectele economice ale unui model de afacere integrat, fiind implicata in toate proiectele dezvoltate in Smithfield Prod în ultimii ani, obtinand astfel o valoroasa expertiza în ceea ce priveşte aspectele operaţionale ale afacerii.
“Fiind implicată cu succes în ultimii 7 ani în toate proiectele dezvoltate în cadrul Smithfield Prod, Dana a dobândit o cunoaştere profundă a activităţilor de business din cadrul companiei. Sunt încrezator că experienţa Danei Brindescu Iovanov va fi hotărâtoare pentru implementarea cu succes a strategiei de dezvoltare Smithfield in România, prin dezvoltarea resurselor uname, îmbunătăţirea continua a serviciilor şi creşterea profitabilităţii operaţiunilor companiilor noastre”, a declarat Bogdan Mihail, Preşedintele Smithfield România.
Dana este licenţiată a Universităţii de Vest din Timişoara, lucrând, anterior Smithfield, în cadrul unei reputate companii internaţionale de audit. Cariera sa i-a permis o cunoaştere pluridisciplinară şi o aprofundare a mai multor sectoare de activitate din cadrul unor industrii diferite

 

Vânzările Smithfield România au crescut cu 10% în primul trimestru fiscal, la 63,5 milioane dolari

 

Smithfield vrea să exporte în Europa cel puţin 10% din producţie, circa 85.000 de porci

 

Ziua Internaţională a Alimentaţiei, sărbatorită de către elevii din Timişoara

Cu ocazia Zilei Internaţionale a Alimentaţiei, Direcţia de Mediu a Primăriei Municipiului Timişoara, Compania Smithfield Prod şi Liceul Teoretic Iris din Timişoara au organizat astăzi o lecţie deschisă pentru încurajarea unui stil de viaţă sănătos, dar şi de informare asupra unei alimentaţii echilibrate, pentru elevii mai multor şcoli cu clasele I-VIII din Timişoara.

Evenimentul a avut loc timp de două ore în sala de festivităţi a Liceului Teoretic Iris. Au participat, pe langă organizatori, reprezentanţi ai Smithfield, precum şi cadre didactice şi  elevi ai Liceului Teoretic Iris şi de la Şcolile cu clasele I-VIII nr. 12 şi 25. Cu această ocazie, elevii s-au putut informa despre semnificaţia Zilei Internaţionale a Alimentaţiei, care are loc în fiecare an la 16 octombrie, dar şi despre rolul alimentaţiei şi a stilului de viaţă pentru o dezvoltare armonioasă şi sănătoasă.

 Smithfield vrea sa exporte peste 10% din productia de carne de porc din 2012

 

Americanii de la Smithfield au adus o româncă la conducerea divizei de procesare

 

Timişoara, 24 septembrie 2012

Voluntarii Smithfield România au pregătit peste 3.600 de şcolari şi preşcolari pentru noul an şcolar

Continuând tradiţia pentru cel de-al şaselea an consecutiv, programul Smithfield România „Din nou la şcoală” a debutat pe 17 septembrie. Timp de cinci zile, voluntarii Smithfield România au împărţit cadouri de început de an pentru mai mult de 3.600 de şcolari şi preşcolari din 61 de localităţi din judeţele Timiş şi Arad.

În cele cinci zile, cei 36 de voluntari Smithfield au parcurs mai bine de 2100km, oferind copiilor deja tradiţionalele ghiozdane, rechizite şi orare şcolare (cu mesaje pentru economisirea resurselor naturale). Pe lângă acestea, de această dată, micii sportivi din comunităţile Smithfield au avut parte de încă o surpiză plăcută, când au primit din partea companiei echipamente adecvate care să îi ajute să nu rateze niciuna dintre activităţile sportive la care vor participa în această toamnă.

De asemenea, cadouri cu materiale necesare începerii unui nou an de formare educaţională au fost pregătite pentru copiii din grădiniţele şi grupele pregătitoare din comunităţile Smithfield din judeţele Timiş şi Arad, dar şi pentru 250 elevi, copii ai angajaţilor Smitfield Ferme, Smithfield Prod şi Agroalim Distribution.

Programul „Din nou la şcoală” a avut în vedere şi spaţiile în care elevii urmează să îşi desfăşoare activitatea, astfel încât compania a asigurat şi mobilierul şcolar pentru amenajarea unei săli de clasă din localitatea Utvin, comuna Sânmihaiu Român şi tabla de scris pentru o sală de clasă din localitatea Niţchidorf.

August 2012

Programul “Campania Verde”

La nivel de companie, incepand cu anul 2008 s-au derulat o serie de initiative pentru protejarea mediului inconjurator, de a caror rezultate frumoase ne bucuram in prezent! Prin contributia departamentului de mediu, compania noastra a primit recent locul 1 in cadrul competitiei de proiecte „Environmental Excellence Awards”, categoria „Conservarea Resurselor – Reducerea Deseurilor”, organizate de catre Smithfield Foods, la care au fost inscrise peste 165 de proiecte.

In continuarea acestor initiative, sub sloganul „Colectam selectiv si selectam colectiv” sau ”Pretuieste APA si ENERGIA, protejeaza viitorul!” in luna august 2012 am propus angajatilor Smithfield  o noua provocare: o contributie cat mai activa a fiecaruia dintre noi in colectarea selectiva a HARTIEI si a PET-urilor si extinderea programului catre economisirea resurselor APA si ENERGIE.

          

Obiectivele Campaniei Verzi sunt:

  • cresterea cantitatilor de hartie si plastic colectate selectiv;
  • creşterea nivelului de conştientizare a importanţei consumului rational de resurse naturale;
  • constientizarea impactului pe care fiecare dintre noi il are asupra mediului inconjurator.

Astfel, angajatii vor avea posibilitatea sa intre in contact, in timpul activitatii lor, cu mesaje care indeamna la un comportament cat mai responsabil fata de mediul inconjurator, cu mesaje interesante, care aduc argumente pentru o folosire cat mai rationala a acestor resurse, atat la locul de munca, cat si acasa.

Aceasta actiune se incadreaza in setul de initiative de protejare a mediului Smithfield Romania: Milioane de Oameni, Milioane de Copaci; Lumea ta? Curata!; Ziua Internationala a Monitorizarii Calitatii Apelor, programe prin care compania noastra promoveaza un comportament responsabil fata de mediul inconjurator.

Smithfield a finalizat retehnologizarea zonei de refrigerare: Investitie de 3,5 mil. dolari

 

Ambasadorul SUA în vizită la Fabrica de Nutreţuri Combinate din Vinga a Smithfield România

 

 Smithfield Romania are un nou Presedinte – 11.10.2010

Iunie 2010

Premiul de Excelenţă în CSR

Smithfield Prod a câștigat Premiul de Excelenţă în CSR pentru iniţiativele de plantări de copaci, care au devenit o tradiţie pentru noi, începând cu anul 2008. Premiul a fost acordat de către Fundaţia PRAIS, în cadrul ceremoniei oficiale de decernare a premiilor celei de a IV-a ediţii a mişcării naţionale de plantări „Milioane de oameni, milioane de copaci”.

FY 2010

Premiul de Excelență în protecția Mediului și pentru Implicare în Comunitate al Smithfield Foods

Pentru coordonarea actiunii voluntarilor si pentru rezultatele campaniei de plantari de copaci anuale, din Judetele Timis si Arad, Premiul de Excelență în protecția Mediului și pentru Implicare în Comunitate al Smithfield Foods a fost decernat catre Smithfield Prod, Cristina Bodea, manager de proiect.

Premiul in valoare de 2.000 de dolari a fost donat Spitalului de Copiii Luis Turcanu